Savaitgalis Olandijoje: III dalis Haga

Haga – tai diplomatinė Nyderlandų sostinė, čia gyvena ir dirba visa valdžia, yra įsikūrusios ambasados. Tai senovinis dailus ir didingas miestas, kuris yra šalia jūros, tad čia galima dieną degintis saulėje ir maudytis jūroje o popiet vaikštinėti po senamiestį arba atvirkščiai 🙂 Kur mes apsistojome ir ką pamatėme?

Hagoje mes jau nakvojome, tad atsakau į klausimą: Kur apsistoti?

Kadangi keliavome savaitgalį, tad dauguma viešbučių buvo užimti, tad pasirinkome mūsų mėgstamą būdą – apsistoti per airbnb, tai žmonės nuomoja savo butus ir likome labai patenkinti.

Paspaudus šią nuorodą, savo pirmai nakvynei gausite 25€ nuolaidą:spausti čia
Aš su vyru nakvojau paprastame, bet jaukiame kambaryje itin prestižinėje miesto vietoje – ambasadų kvartale, tad ramus miegas čia garantuotas.

Tačiau draugai rado dar įspūdingesnį variantą per tą patį airbnb, stilingas butas pačiame centre, per du aukštus su didžiule ir jaukia terasa bei kadangi šeimininkai buvo išvykę jie paliko savo parkingo vietą jiems nemokamai! Taip pat buvo galima gamintis maistą, vaišintis kava/arbata.

Karalių rūmai

Vaikštant svarbu nepamiršti dairytis – aukštyn, žemyn, daug įdomių miesto detalių

Karališka parduotuvių alėjaJaukios gatvės ir karūnos visur (šįkart ant žibinto)

Vakare centre įsižiebia lemputės, veikia daug lauko kavinių.

Nors vyrauja įspūdingi senoviniai pastatai, yra ir modernių – originalių pastatų

Po miestą važinėja tramvajai, tačiau mes visur vaikščiojome pėsčiomis (išskyrus kelionę į pajūrį)

Karalių miestas – šviestuvai karūnos

Yra nemažai gatvių kur tik pėsčiųjų ar/ir dviračių eismas

Dviračių šalis, ne kitaip

Ir čia radome gražių kanalų

Jie taip pat žydi, tačiau kadangi yra platesni ir yra daugiau judėjimo, ne viskas pasidengia žalia spalva 🙂

Yra ir tokių vietų 🙂 „Happy end“ (neužėjom)

Atspindžių romantika

Kartais yra šiek tiek baisu žiūrėti į pastatytus automobilius šalia kanalo, kai kur jos statomos šoniniu parkavimu ir borteliai ant krašto yra visiškai simbolniai…
Beje ten visų automobilių numeriai oranžiniai (visgi nacionalinė spalva :D) Nuotraukoje Martynas prie mūsų išsinuomoto golfuko.

Ryte aplankėme liepų alėją, ten vyko blusų turgus bei prisėdome pusryčiauti, valgėme vietoje keptus lietinius. Bevalgydami pastebėjome, kad po mūsų kojomis, ne akmenukai, o kriauklytės!

Toje pačioje alėjoje yra M. C. Escher namai – muziejus, tad pavalgę ėjome tiesiai ten. Jis yra nedidelis, bet įdomus, sakyčiau optimalus kiekis, kai gali suvokti autoriaus kūrybą, bet nuo jos nepavargti – pirmame ir antrame aukšte yra jo kūrinių ekspozicijos, o trečiame aukšte įvairios interaktyvios iliuzijos. Patiko visiems (tarp mūsų tikrai ne visi yra muziejų ir meno entuziastai). M. C. Escher kūrė realių objektų, pereinančių į kitus objektus, optinės apgaulės efektus sukuriančius kūrinius, neįmanomų konstrukcijų vaizdus. Rekomenduoju. Kaina 9.50 € Daugiau info: spausti čia

Diena graži – vykstame į pajūrį!

Pajūrio rajonas – Scheveningen. Kadangi savaitgalis ir dienos metas, tad rekomenduojame jei tik randate automobilio stovėjimo vietą, kad ir ji nėra itin arti paplūdimio – imkite ją 🙂 Mes vieną tokią progą praleidome ir dar gana ilgai važinėjome, kol radome kitą… Buvo nuostabi šilta diena, tad pajūris paliko puikius prisiminimus. Daug kas prieš kelionę sakė, kad čia esanti Šiaurės jūra labai šalta, neįmanoma maudytis, bet bent mums lankantis vanduo buvo tikrai šiltas, tad maudynės jūroje truko tikrai ilgai 🙂
Smėliukas gelsvas ir visai minkštas (ne Nidos, bet tikrai neblogas).
Beje, jei turite maisto ar maišelių, juos reikėtų paslėpti, nes pilna „naglų“ žuvėdrų, kurios iškart pristato, jei tik kas lieka be priežiūros.
Palei pajūrį galima pasivaikščioti plačia promenada, ten galima nusipirkti užkandžių, taip pat einant pajūriu yra įvairių kavinių, restoranų, visiems skoniams ir visiems piniginės storiams 🙂
Ant tilto yra įsikūrusios parduotuvės bei atrakcionai, galima pasisupti apžvalgos rate ar šokti prisirišus guma nuo bokšto 🙂

Nelabai norėjosi kažkur keliauti, kai toks oras puikus, bet ribotas parkingo laikas privertė keliauti toliau, taigi šiandien dar mūsų laukia Amsterdamas! Nuo Hagos iki Amsterdamo apie 70 km – valanda kelio.

Jei turite minčių, klausimų, ar pastebėjimų – rašykite į komentarus!

Visos naudojamos nuotraukos yra mano ©Monika Adomaitienė, ©www.feelphoto.lt
Jei norėtume panaudoti šį straipsnį savo puslapyje, prašau susisiekti – info@feelphoto.lt